Hein Aussie - Reisverslag uit Manly, Australië van Hein Vermeiden - WaarBenJij.nu Hein Aussie - Reisverslag uit Manly, Australië van Hein Vermeiden - WaarBenJij.nu

Hein Aussie

Door: Hein

Blijf op de hoogte en volg Hein

13 Februari 2014 | Australië, Manly

Zo daar ging ik dan naar de andere kant van de wereld, helemaal alleen ! Heerlijk! Ben nog nooit zo snel voorbij de winkeltkjes gelopen en rechtstreeks naar de bar gegaan!
Nou waar zullen we eens mee beginnen? Nou ik zou kort wat over de vlucht vertellen, Klote ! Ik ben denk de enige die geen boardingpass kreeg in de emiraten waardoor ik mijn veters even moest aanspannen om vervolgens met een flinke sprint het vliegtuig te halen. Dus het avontuur begon al met de vliegreis. Als sta ik daar niet gek van te kijken want dit soort dingen gebeuren mij wel vaker, zoals jullie wel weten.
De eerste week heb ik doorgebracht bij Marc en Mel. Marc is de broer van uncle Pete. Marc en Mel hebben nog 2 kinderen, Lucy en Richie. Het zijn super vriendelijke mensen en ze hebben me geweldig ontvangen. Het is wat afgelegen van het centrum, maar een prachtig gebied met mooie stranden. Mijn eerste week was dus vrij chill en het kosten maar geen drol, niet geheel onbelangrijk voor een backpacker. Toch zou ik nog een baantje moeten vinden want het is een duur land en ik wil meer zien dan alleen Sydney. Dat heeft mij doen besluiten om naar Manly te verkassen. Hier stikt het van de backpackers en er is genoeg werk ( wat ze zeggen ). Mijn eerste angstige moment was aangekomen, geen spin, haai, kwal of een ander vaag beest, maar mn hostel. En ja, het is waar wat ze zeggen over hostels! Het is me een partijtje ranzig niet normaal!!! Maar het bier en de mensen hebben een hoop goed gemaakt. Je ontmoet mensen over de hele wereld en ze hebben allemaal dezelfde instelling. Voorlopig ben ik hem dus nog aardig aan het chillen! Ik heb wel al wat cv'tjes afgegooid bij bars, maar nog weinig reactie gehad. Hopelijk vind ik snel werk, anders ben ik volgende week weer terug met een lege portomonnee! Daar gaat Hein voorlopig nog niet van uit, zoals jullie weten ben ik een positief mens! en ja dat was sarcastisch!
Verder heb ik natuurlijk het operahouse, harborbridge en nog meer van die ongein gezien. Nu ga ik naar de Australian surf open, heel gaaf om te zien btw.
Verder ben ik het ff kwijt wat ik allemaal gedaan heb, die pakken wijn is niet goed voor je !
Nou als ik het weer weet, horen jullie het wel!

Voor nu latersss !

  • 13 Februari 2014 - 03:22

    Anne:

    opwindend verhaal hein.....blij dat de wijn smaakt, doet het altijd goed in de familie. vergeet af en toe neit om een foto te maken, schijnt leuk voor later te zijn...en voor de momenten dat je het niet meer kan herinneren ( pakken wijn...)

    xxxx

  • 13 Februari 2014 - 10:11

    Sonja Leyten:

    Hoi hein
    Nou klinkt allemaal tof!hoop dat je heel veel gaat zien en gaat beleven!maar dat :-) al wel gaan lukken denk ik!hopelijk vind je snel werk en lukt het om een half jaar vol te maken .met geld op zak is dat vast geen probleem. Maar zoals je weet kosten bier wijn en vrouwen veel geld.
    Nou hier alles zon gangetje alleen nog steeds geen winter maar herfst.
    Héel veel plezier nog. Gr rienus en sonx

  • 13 Februari 2014 - 15:39

    Peter:

    Klinkt goed Hein, Succes!!

  • 14 Februari 2014 - 07:28

    Erica O'Neill:

    Hi Hein, je mag altijd hier verder chillen als je op zwart zaad zit, en ook als je er niet op zit,liefs ome Pete en tante Erica

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Manly

Hein

Actief sinds 13 Feb. 2014
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 5120

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 15 Juni 2014

Hein goes down under

04 Mei 2014 - 04 Mei 2014

Home sweet home

Landen bezocht: